ДОВІДКА про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”,Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією проводиться робота щодо поліпшення кваліфікованого, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами.

Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у районній державній адміністрації запроваджено систему прийому та розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

Систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до районної державної адміністрації, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян щодо одержання обґрунтованої, повної та своєчасної відповіді на звернення.

Усього протягом січня - вересня 2018 року з метою розв’язання особистих проблем до районної державної адміністрації звернулися 775 осіб (враховуючи письмові (дубльовані та неодноразові), зокрема шляхом подання 590 індивідуальних та колективних звернень.

Спостерігається зменшення кількості письмових звернень громадян у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (590 проти 785). За 9 місяців 2018 року збільшилась кількість неодноразових (40 проти 34), але кількість колективних звернень зменшилась (24 проти 25).

За 9 місяців 2018 року у порівнянні з відповідним періодом 2017 року від мешканців району отримано 23 звернення, а саме: з Адміністрації Президента України - 6 звернень, із Кабінету Міністрів України - 2 звернення, з Верховної Ради України - 3 звернення, з Міністерства екології - 4 звернення та з обласної державної адміністрації - 8 звернень. 

Спостерігається зменшення письмових звернень громадян, що надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (53 проти 58).

Як свідчить аналіз надходжень звернень громадян протягом звітного періоду до  районної державної адміністрації  надійшло від жителів міста Берислав - 135, Козацької  селищної - 22 та сільських рад: Львівської - 27, Одрадокам’янської - 26, Веселівської - 25, Новокаїрської - 24, Новорайської - 19,  Червономаяцької - 18, Бургунської - 17, Високівської - 14, Томаринської - 13, Ольгівської - 12, Лиманецької - 11, Тягинської та Максимо-Горьківської - по 10, Качкарівської та Шляхівської - по 7, Зміївської - 6,  Милівської - 5, Степнянської та Раківської -  по 4, Новобериславської - 3, та Урожайненської - 2 звернення. 

У порівнянні з відповідним періодом 2017 року загальна кількість порушених у зверненнях питань зменшилась на 195, або на 25,2 відсотка. Найбільше звернень від загальної кількості опрацьовано з наступних питань:  соціального захисту - 358 (46 відсотків), комунального господарства - 139 (18 відсотків), земельних відносин - 93 (12 відсотків), освіти - 29 (4 відсотки), транспорту і зв’язку - 24 (3 відсотки) та інші.

Зменшилось надходження звернень від найменш захищеної категорії громадян у порівнянні з аналогічним періодом минулого року 171 проти 175, а саме: від інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів -  54 проти 54, членів багатодітних сімей, одиноких матерів -  94 проти 105, учасників бойових дій та антитерористичної операції - 23 проти 16.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 районною державною адміністрацією забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №94). Повторні та масові звернення до районної державної адміністрації за звітний період не надходили.

Районною державною адміністрацією протягом 9 місяців 2018 року проводилася активна робота щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення відповідно до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008.

Так, здійснюється прийом громадян відповідно до затверджених графіків, якими передбачені прийоми громадян не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі одного особистого виїзного прийому. 

Протягом 9 місяців 2018 року головою районної державної адміністрації, першим заступником голови районної державної адміністрації, керівниками управлінь, відділів районної державної адміністрації та районних служб, прийнято 185 осіб, якими порушено 185 питань. Із зазначеної кількості питань на 180  були надані роз’яснення, 5 - позитивно вирішені.

З метою вирішення невідкладних проблем громадян у районній державній адміністрації діє пряма телефонна лінія, інформація з даного питання розміщена  на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації. По прямій телефонній лінії протягом 9 місяців 2018 року звернень не надходило.

Усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної “гарячої лінії”, яка діє  на підставі постанови Кабінету Міністрів України  від 12 серпня 2009 року №898 були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді. Так, протягом 9 місяців 2018 року таких звернень до районної державної адміністрації надійшло 397, проти 536 у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Майже всі звернення стосувалися призначення і виплати субсидії, соціальної допомоги  малозабезпеченим сім’ям і одиноким матерям та виплати орендної плати, звільнення з посади. 

Відповідно до графіка додержання законодавства про звернення громадян  здійснені перевірки додержання законодавства про звернення громадян  в управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей районної державної адміністрації, відділах агропромислового розвитку, культури, архівному.                                 

Протягом 9 місяців 2018 року проведено 8 засідань постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях комісії розглядалися питання та проблеми громадян, якими найчастіше переймається населення району.

Протягом 9 місяців 2018 року на засіданнях колегії районної державної адміністрації розглядалися питання про роботу зі зверненнями громадян, стан виконавської дисципліни та реалізації державної політики у сфері державної служби  в структурних підрозділах районної державної адміністрації та виконавчих комітетах місцевих рад.

Стан роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації та в цілому у районі щомісячно та щоквартально аналізується, розробляються порівняльні характеристики, складаються довідки. Результати аналізу доводяться до відома управлінь, відділів районної державної адміністрації, районних служб та місцевих рад для усунення недоліків у роботі із зверненнями громадян.

Усі звернення громадян розглядаються та у визначений законом термін надаються письмові відповіді заявникам. 

© 2017 Бериславська районна державна адміністрація.
74300 м.Берислав, Херсонська область , пл. Перемоги, 2
тел: 05546 7-56-48; факс: 7-56-48.
Е-mail rda-ber@khoda.gov.ua.
Creative Commons License
Бериславська районна державна адміністрація by вебсайт is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.