ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ПОНОВЛЕННЯ ВИПЛАТИ ПЕНСІЙ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ

Виплата пенсій внутрішньо переміщеним особам здійснюється у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 637.

 Виплата (продовження виплати) пенсій, що призначені зазначеним особам, проводиться через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" з можливістю отримання готівкових коштів і проведення безготівкових операцій через мережу установ і пристроїв будь-яких банків тільки на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження. Пенсії особам з інвалідністю I групи та особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, за їх письмовими заявами можуть проводитись публічним акціонерним товариством "Укрпошта" з доставкою додому за фактичним місцем проживання/перебування таких осіб.

 З 14 червня 2016 року (дата набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 № 365) рішення про відновлення виплати пенсій або про припинення виплати пенсій приймається органом Пенсійного фонду України невідкладно після отримання  витягу з рішення Комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для організації виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам діє спрощений механізм переведення пенсій за місцем фактичного проживання. Все, що необхідно - це мінімальний пакет документів:

- заява;

- паспорт;

- довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру;

- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, видана відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 (зі змінами). Для одержання довідки слід звернутися із заявою до органів соціального захисту населення за місцем проживання.

ЩОДО  ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПЕНСІЙНОГО ПОСВІДЧЕННЯ

 Для забезпечення виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам Ощадбанком здійснюється емісія платіжних карток, які одночасно є  пенсійним посвідченням, із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.

Виготовлення електронного посвідчення здійснюється Ощадбанком на підставі заяви пенсіонера, поданої до територіального органу Пенсійного фонду України, протягом 30 робочих днів із дня прийняття такої заяви.

Внутрішньо переміщеним особам з числа військових пенсіонерів для одержання електронного пенсійного посвідчення слід звертатися до сектору обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (вул. Комкова, 76 А) або до відповідальних осіб у відділах та секторах головного управління  за місцем проживання.

На прохання пенсіонерів старших 80 – річного віку, інвалідів 1 і 2 груп та інших осіб, що потребують стороннього догляду, спеціалісти органів Фонду можуть прийняти заяву на виготовлення електронного пенсійного посвідчення безпосередньо на дому.

При собі мати:  паспорт, ідентифікаційний номер, довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, фото (3 x 4), заяву на банк.

Електронне посвідчення  видається у вказаному в заяві відділенні банку особисто пенсіонерові, а якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, — батькам, опікуну, піклувальникові (законному представнику), за умови, що буде пред'явлено документи, за допомогою яких банк зможе ідентифікувати таку особу.

Електронне пенсійне посвідчення як платіжна картка діє до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділеннях банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі — кожні дванадцять місяців. Загалом таке пенсійне посвідчення використовуватиметься як платіжна картка (в магазинах, банках тощо) до закінчення строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.

Більш детальну інформацію можливо отримати за телефонами гарячих ліній: 0552 35-39-02 (відділ методології та організації роботи з обслуговування громадян), 0552 45-39-43 (сектор обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян),   0552 42-95-71 (Херсонський відділ обслуговування громадян).

© 2017 Бериславська районна державна адміністрація.
74300 м.Берислав, Херсонська область , пл. Перемоги, 2
тел: 05546 7-56-48; факс: 7-56-48.
Е-mail rda-ber@khoda.gov.ua.
Creative Commons License
Бериславська районна державна адміністрація by вебсайт is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.