До спеціалістів Головного управління Держпраці у Херсонській області надійшло звернення робітника, який відпрацювавши у фізичної особи-підприємця два місяці, не отримав ні заробітної плати, ні остаточного розрахунку при звільненні, ні трудової книжки. У чому ж може бути справа?

Сьогодні на кожному кроці майорять оголошення про найм працівників будь-якої кваліфікації та обіцянки гідної заробітної плати. Радісний здобувач біжить до роботодавця і щиро вірить його обіцянкам, не дивлячись на документи, які він підписує, а частіше і не надто вникаючи, на яке підприємство, або до якої фізичної особи-підприємця, він наймається.

На ринку праці з’явилися різного роду посередники та фірми, які працюють за договорами аутстаффінгу. Що ж таке аутстаффінг? Аутстаффінг – це виведення працівників за межі штату підприємства. Тобто, працівник наймається, або продовжує працювати в одній компанії чи фірмі, а числиться у штаті іншої – так названої компанії-аутстаффера. Відповідно, виведений за штат персонал (працівники цехів, бухгалтерія і секретаріат, IT-персонал і т. д.) укладає трудові договори не з суб’єктом, на якого безпосередньо працює, а відповідною організацією-аутстаффером. Зі свого боку, компанія-аутстаффер, оформляючи до штату працівників, бере на себе зобов’язання по укладенню трудових відносин, веденню кадрового діловодства, нарахуванню і виплаті заробітної плати та всіх установлених законодавством податків і зборів.

Як приклад з розгляду заяв працівників, які потрапили у халепу: їх найняли підприємці, які користуються послугами компанії-посередника по договору аутстаффінга.

Спочатку, з потенційним працівником зустрічається представник компанії-аутстаффінга, або сам роботодавець та пропонують написати заяву про прийняття на роботу.

Зверніть увагу: відповідно до ст.24 КЗпПУ працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника. Працівник має ознайомитися із наказом про його прийняття під підпис. Отже, однієї заяви від працівника недостатньо!

У нашому випадку, на ім’я директора фірми-аутстаффера, яка знаходиться за межами України і є нерезидентом, здобувач написав заяву про прийняття його на роботу. А з допомогою фірми посередника, яка співпрацює з фізичною особою підприємцем по договору аутстаффінгу, здобувач став найманим працівником його прийняли на посаду менеджера фірми, яка знаходиться за кордоном. Пропрацювавши два місяці на посаді менеджера, працівник не отримав обіцяної заробітної плати, а вирішивши звільнитися – й остаточного розрахунку з ним не провели, не кажучи вже про те, що ніяких записів у трудовій книжці теж не було, а це, в свою чергу, приводить до відсутності страхового внеску.

Тепер працівник лише у суді може довести факт перебування у трудових відносинах із певним підприємством. І саме від рішення суду залежатиме, отримає він зароблені кошти чи ні.

Довідка: згідно Кодексу законів про працю України, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.

Головне управління Держпраці у Херсонській області рекомендує шукачам роботи більш ретельно вивчати документи, які вони підписують при оформленні, а з метою підтвердження свого страхового стажу, звертатися за довідкою про отримані доходи до органів Пенсійного фонду або Державної податкової служби.

Платники податків можуть взяти участь у тестуванні нового податкового сервісу. Програмні РРО «пРРОсто» - це безкоштовний сервіс від податкової служби, запуск тестування якого стартував з 1 січня 2020 року, - інформує Новокаховське управління Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

         Це безкоштовний софт, розроблений Державною податковою службою спільно з BRDO та Fintellect для спрощення розрахункових процедур для продавців та споживачів.

         Записатися на бета-тест можна за посиланням https://prrosto.kmu.gov.ua/. Учасники отримають запрошення до тестування з 9 січня 2019 року.

         Додаток буде доступним для тестування на всіх смартфонах і планшетах із операційними системами Android та iOS.

         Після тестування та врахування побажань від користувачів додаток буде вдосконалюватися для подальшого використання.

         «пРРОсто пРРОтейстуй» та надсилай свої пропозиції та зауваження, допоможи податковій зробити сервіс ще зручнішим та легшим у застосуванні!

         Як працюватиме програмне РРО «пРРОсто»?

         «пРРОсто» взаємодіє через Інтернет з сервером податкової служби через відкритий програмний інтерфейс, і виконує функції: формування, підпис, відправлення та видачу чеків встановленого формату, відкриття та закриття зміни, перегляд даних, та інші.

         Довідково

         Забезпечення розробки програмного рішення для програмних реєстраторів розрахункових операцій та можливості його тестування здійснюється Державною податковою службою України на виконання Указу Президента України №837/2019 від 8 листопада 2019 року. 

         Запропоноване програмне РРО не є ексклюзивним, наявність відкритого програмного інтерфейсу (API) дозволить розробникам програмного забезпечення пропонувати для підприємців та застосовувати для власних потреб альтернативні розробки.

         Розробка не потребує сертифікації, технічної експертизи, включення до Державного реєстру моделей – достатньо виконувати вимоги законодавства, формувати, підписувати та реєструвати чеки у встановленому форматі й надавати їх покупцям товарів та отримувачам послуг, в тому числі в електронному форматі.

З 02 січня 2020 року діють нові номери банківських рахунків для зарахування надходжень до бюджетів усіх рівнів та єдиного соціального внеску.

         Увага! Номери банківських рахунків діють у постійному режимі, а платіжні документи, оформлені за старим стандартом будуть повертатись органами Казначейства без виконання. Перехідного періоду не передбачено.

         Сплата єдиного соціального внеску з 02.01.2020 має відбуватися виключно на нові рахунки відкриті територіальними органами ДПС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.

         З новими реквізитами бюджетних рахунків можна ознайомитися в Центрах обслуговування платників та на субсайті Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням http://kherson.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

Новокаховське управління ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомляє, що згідно з наказом Міністерства фінансів України від 17.09.2018 №763 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307» з 01.01.2020 змінюється порядок заповнення податкової накладної, складеної за щоденними підсумками.

         Відповідно до внесених змін, показники табличної частини розділу «Б» податкових накладних (далі – ПН) за щоденними підсумками операцій, заповнюються за загальними правилами, встановленими Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307.

         Даними правилами передбачено заповнення табличної частини розділу «Б» ПН у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, а саме:

         - у графі 2 зазначається опис (номенклатура) товарів/послуг продавця;

         - у графах 3.1 та 3.3 – код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з ДКПП;

         - у графах 4 та 5 – одиниця виміру товарів/послуг;

         - у графі 6 – кількість (об’єм, обсяг) постачання товарів/послуг;

         - у графі 7 – ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ;

         - у графі 8 – код ставки;

         - у графі 10 – обсяг постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ;

         - у графі 11 – сума податку на додану вартість.

         Слід зазначити, що зараз платник ПДВ у ПН, яка складається за щоденними підсумками операцій, згруповує у графі «Опис (номенклатура) товарів/послуг продавця» товари/послуги за групами, що відповідають певному коду товару згідно з УКТ ЗЕД/коду послуги згідно з ДКПП. При цьому графи 4, 5, 6 та 7 ПН можуть не заповнюватися.

         Більш детально про це йдеться у листі ДПС України від 28.12.2019 №8338/7/99-00-09-03-02-17.

 

З 1 січня 2020 року скасовується Звіт про суми податкових пільг, а ведення обліку податкових пільг з податку на додану вартість контролюючими органами здійснюватиметься на підставі податкової звітності.

         У зв’язку з цим вносяться зміни до:

         - форми податкової декларації з податку на додану вартість;

         - уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок;

         - розрахунку податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України;

         - Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість.

         Зокрема, розрахунок сум податку на додану вартість, не сплаченого суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, здійснюватиметься у додатку 6 до податкової декларації з податку на додану вартість „Розрахунок сум податку на додану вартість, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, та/або показників, відповідно до яких підприємства (організації) належать до підприємства (організації) осіб з інвалідністю”.

         Податкова звітність з податку на додану вартість, у тому числі додаток 6 до податкової декларації з податку на додану вартість, з урахуванням змін внесених наказом 488, подається починаючи із звітного (податкового) періоду за січень 2020 року

         Довідково:

         З 01.01.2020 набирає чинності постанова Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 року № 891 „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. № 1233”, відповідно до якої скасовується Звіт про суми податкових пільг, а ведення обліку податкових пільг з податку на додану вартість контролюючими органами здійснюватиметься на підставі податкової звітності.

         У зв’язку з цим Міністерством фінансів України видано наказ від 20.11.2019 № 488 „Про внесення змін до форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість та визнання таким, що втратив чинність, наказу Державної податкової адміністрації України від 29 березня 2011 року № 167”, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24.12.2019 за № 1285/34256.

Новокаховське управління ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Репсубліці Крим та м. Севастополі звертає увагу платників, що форма заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (далі – Заява) для блокування, скасування або поновлення кваліфікованого сертифіката розміщена на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) (www.acskidd.gov.ua) у розділі «Скасування, блокування, поновлення сертифікатів».

         Блокування або скасування кваліфікованого сертифіката можливо здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником (користувачем) до КН ЕДП ІДД ДПС засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

         - ідентифікаційні дані власника кваліфікованого сертифіката;

         - ключову фразу голосової автентифікації.

         Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних користувача з інформацією в реєстрі сертифікатів).

         Заява у письмовій формі подається до відокремленого пункту реєстрації користувачів КН ЕДП ІДД ДПС за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (користувача).

З 01 січня 2020 року розпочалася кампанія декларування, за якою окремі категорії громадян зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи (далі – податкова декларація) та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, та/або мають право подати декларації для отримання податкової знижки.

         Платники податків подають декларацію про майновий стан і доходи за новою формою. Зміни до форми податкової декларації внесені наказом Міністерства фінансів України від 25.04.2019 № 177 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859».

         Нагадаємо: нова форма податкової декларації відрізняється від діючої деякими особливостями, зокрема:

         - рядок 8 декларації «Категорія платника» доповнено новим критерієм «особа, яка заявляє право на податкову знижку», який застосовується для громадян, які декларують право на податкову знижку;

         - розрахунок суми податку на доходи фізичних осіб, на яку зменшуються податкові зобов’язання при використанні права на податкову знижку, виокремлено у додаток Ф3;

         - cуми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до цивільно - правового характеру роботи фізособами - платниками єдиного податку четвертої групи, які провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, їх отримувач зобов'язаний включити до доходів у річній податкової декларації за звітний рік та самостійно сплатити з них податки та збори. Для реалізації зазначеної норми у формі податкової декларації передбачили окремий рядок 10.2 для відображення вищенаведених доходів;

- cуми податку, нараховані податковим агентом із доходів за здавання фізособами в оренду земельних ділянок, сплачує такий податковий агент до відповідного бюджету за місцезнаходженням таких об'єктів оренди .

 

Триває прийом заявок на національний конкурс "Благодійна Україна 2019"У жовтні 2019 року оголошено старт нового етапу Національного конкурсу  “Благодійна Україна -2019” (далі - Конкурс).

У Конкурсі можуть брати участь благодійники/волонтери, які надавали благодійну допомогу для вирішення  актуальних суспільних проблем  у період з 01 січня по 31 грудня 2019 року.

Картинки по запросу навчання з питань охорони праціЗ метою своєчасного формування зведеної заявки на навчання з питань охорони праці прохання надсилати скан-копії листів-заявок на електрону адресу Бериславського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області: bers.he@fssu.gov.ua та страхового експерта з охорони праці palamber2@ukr.net

Обов’язково надіслати (надати) до відділення оригінали листів-заявок.

Телефони : 05546 7-54-99, 7-50-75.

Звертаємо Вашу увагу, що до відповідних спеціалістів з питань охорони праці, які мають право проходити навчання з питань охорони праці за рахунок коштів Фонду, відносяться особи, які на підставі розпорядчого або іншого документа виконують певні обов’язки з охорони праці.

Останній день подачі заявок 11 грудня 2019 року!

ЗРАЗОК ЗАЯВКИ

Картинки по запросу учасники ато оосВідповідно до постанови Кабінету Міністрів  від 10 жовтня 2018 р. № 819 «Деякі питання забезпечення громадян доступним житлом»  надається державна підтримка у забезпеченні доступним житлом шляхом надання державної підтримки, яка полягає у сплаті державою:

21 квітня 2019 року в Україні проходитиме повторне голосування під час чергових виборів Президента України, у яких мають право приймати участь громадяни України, зокрема, й жителі тимчасово окупованої території АР Крим та м. Севастополя.

Таким чином, з метою належного забезпечення жителями АР Крим та м.Севастополя своїх виборчих прав під час проходження повторного голосування на чергових виборах Президента України інформуємо, що в офісі Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини працюватиме гаряча ліня за номером 0-800-50-17-20.

Також, в день проведення повторного голосування під час чергових виборів

Президента України (21 квітня 2019 року) у м. Херсоні за адресою просп. Ушакова, 6.47, каб.120 відбуватиметься безперервний прийом громадян регіональним представництвом Уповноваженого в АР Крим та м. Севастополі у період часу з 07.00 години до 22.00 години.

Дочірні категорії

© 2017 Бериславська районна державна адміністрація.
74300 м.Берислав, Херсонська область , пл. Перемоги, 2
тел: 05546 7-56-48; факс: 7-56-48.
Е-mail rda-ber@khoda.gov.ua.
Creative Commons License
Бериславська районна державна адміністрація by вебсайт is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.