З 2019 року скасовано звіт по використанню коштів Фонду

Звіт по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою  втратою  працездатності  та  витратами,  зумовленими похованням (за формою Ф4-ФСС з ТВП),  скасовано з 2019 року. Відповідне рішення прийняте правлінням Фонду соціального страхування України 12 грудня 2018 року. Постанова правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 18.01.2011 р. № 4 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням»,  якою регламентується подача зазначеної звітності за формою Ф4-ФСС з ТВП, втратила чинність у 2019 році.

Щоквартальний звіт по використанню коштів Фонду за формою Ф4-ФСС з ТВП страхувальники (роботодавці) одноразово подали за підсумками 2018 року у січні 2019 року.

Таке рішення затверджено з метою скорочення та уніфікації звітності страхувальників по коштах Фонду та підвищення прозорості системи соціального страхування. Водночас, не йде мова про скасування контролю за обігом страхових коштів. Починаючи з 1 жовтня, діє нововведення, відповідно до якого страхувальники, які відправляють до Фонду заяви-розрахунки та отримують за ними фінансування, упродовж місяця подають у відділення Фонду повідомлення про виплату коштів своїм співробітникам. З того ж періоду діє нова розширена форма заяви-розрахунку, до якої включено колонки щодо страхового стажу, серії та номеру листка непрацездатності тощо. Обидва документи можна подати в електронному вигляді, заключивши при цьому відповідний договір. Тобто контроль за виплатою матеріального забезпечення працюючим залишається, скасовується зайва бюрократія і дублювання норм.У 2019 році встановлено нову спрощену форму Звіту по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду. Документом об’єднано звіти про заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності й на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.Нова форма звітності прийнята з метою оптимізації і передбачає скорочення на 48 показників. Тож починаючи з І кварталу 2019 року звітність до Фонду будуть подавати лише ті страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів.

© 2017 Бериславська районна державна адміністрація.
74300 м.Берислав, Херсонська область , пл. Перемоги, 2
тел: 05546 7-56-48; факс: 7-56-48.
Е-mail rda-ber@khoda.gov.ua.
Creative Commons License
Бериславська районна державна адміністрація by вебсайт is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.